Total Tayangan Halaman

Senin, 30 November 2015

Adakah Tambahan Herba Membantu anda atau Mencederakan?

Adakah Tambahan Herba Membantu anda atau Mencederakan?

Apabila saya menyebut saya bercakap kepada orang ramai mengenai persediaan herba, biasanya saya mendengar salah satu daripada tiga jawapan. Oleh untuk yang paling biasa adalah "Nah, herba adalah semulajadi." Ia mengambil banyak usaha untuk tidak bergolek mata saya. Ya, produk herba adalah semulajadi. Walau bagaimanapun, begitu juga Hemlock, dan mereka menggunakan itu menyempurnakan Socrates.

Saya adalah seorang Herba Master, dan saya menggunakan herba secara tetap. Saya cadangkan persediaan herba kepada pelanggan, rakan-rakan dan keluarga. Walau bagaimanapun, saya juga bertanya banyak soalan untuk memastikan saya tidak membuat masalah lebih teruk. Sebab untuk ini adalah bahawa herba yang banyak seperti ubat. Terdapat kesan sampingan, langkah berjaga-jaga dan interaksi dadah. Walaupun menggabungkan beberapa herba boleh menyebabkan interaksi yang boleh menjadi berbahaya.

Saya akan bodoh untuk mengatakan "tidak mengambil herba." Lagipun, memberitahu orang yang herba boleh membantu mereka adalah apa yang saya lakukan untuk hidup. Caranya adalah mengetahui yang herba untuk mengambil dan bila atau berapa lama.

Herba kegemaran saya, baik untuk memasak dan pembetulan, adalah bawang putih. Banyak bawang putih kredit dengan menurunkan tekanan darah, sebagai antibiotik herba dan mungkin mencegah beberapa jenis kanser. Bunyi yang baik, bukan?

Bawang putih juga antikoagulan yang. Ini bermakna bahawa ia adalah lebih nipis darah. Orang yang telah mengambil pencair darah perlu berhati-hati berapa banyak (jika ada) bawang putih mereka menelan. Jumlah Memasak harus denda, tetapi penjagaan perlu diambil untuk tahap tambahan.

Mereka yang mengambil antikoagulan bukan satu-satunya orang yang boleh memberi masalah apabila mengambil makanan tambahan bawang putih. Mereka protease mengambil inhibitor (ini biasanya ditetapkan untuk orang-orang dengan HIV / AIDS). Bawang putih boleh mengurangkan jumlah ubat ini perlu badan boleh digunakan.

Bawang putih bukan satu-satunya herba yang paling popular yang boleh menjadi masalah utama bagi rakyat. Goldenseal sering diambil untuk meningkatkan sistem imun, tetapi ia tidak benar-benar melakukan itu. Ia adalah kebanyakannya berguna untuk aduan pencernaan. Walau bagaimanapun, terdapat masalah yang sangat penting dengan goldenseal. Jika anda mengambil statin (Lipitor, Crestor, beras yis merah, dan lain-lain), dengan mengambil goldenseal boleh mengubah hidup anda selama-lamanya.

Perkara yang paling ringan yang boleh berlaku kepada anda akan kerosakan otot serius. Paling teruk, bagaimanapun, adalah bahawa ia boleh menyebabkan kegagalan buah pinggang. Berhati-hati adalah sangat penting.

Cadangan saya kepada anda, pembaca, adalah bahawa anda membincangkan makanan tambahan herba dengan seseorang yang memahami masalah yang mungkin boleh berlaku. Ramai pakar herba boleh membantu, tetapi berbincang dengan doktor dan ahli farmasi anda juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar